Helt slut

Nyss hem kommen från Kickan, vart dit och grattat henne. Hon fyller hela 18 år i dag!
Så hon fick en massa paket. Så hoppas verkligen att hon blev nöjd!

Före det har jag faktiskt varit aktiv. Har varit i huset och slipat och målat och slipat och målat osv..
Inte bara jag utan Lollo och Angie också. De har varit så duktiga. Sen kom vi på att de var enklare och hämta slip maskinerna så vi gjorde det samtidigt som vi tippade i Lollo några liter kaffe så hon skulle få ny energi plus at vi köpte en pizza och tog med oss, som färd kost.

Sen återgick vi till allt målande igen. Har faktiskt hunnit med oss en himla massa i dag. Målat en massa lister, dörrar, dörr foder, runt fönsteren och ja så vidare..

Laddar upp lite bilder på det i morgon. Orkar verkligen inte nu..

Sen för er som vet barnprogramet ''De 3 vännerna och Jerry'' det finns ett nytt sådand gäng nu.
De-tre-vännerna-och-Lollo..

Nu ska jag snart ta och hoppa i säng och se sen nya filmen ''Alvin och gänget''
verkar så himla gullig.. Hoppas den är lika bra som den verkar!

Igår såg jag cokså två filmer, Den gyllene kompasen, eller vad den heter och Bee Movie. Båda var helt klart sevärda.. Blir mycket film på söndagar. Man orkar knappt med något mera..

Ähh sov gott / C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0