Inhandlat

Japp har tagit och skickat efter en skit söt ROSA smink väska i dag, tyckte det kändes som om det kunde behövas en fin vårig en nu när det går mot vår /sommar. Plus att den jag har är lite liten, så behöver en till. Vart helt kär i den när jag såg den så kunde inte motstå!

Lägger upp en bild på den så fort den kommer..


Fast är en himla massa mera saker jag snart ska börja skicka efter och jaga i affärer. Som tex, tavlor, gardiner, ljuslyckor, ljus, ljusfat, lampor, blommor och krukor. Ja och en massa mera sådana inredningssaker. Längtar så jag blir tokig, känn som om vägen är på tok för lång dit. Men snart så.

Såg ett jätte läckert matbord idag också på Jysk. Jag gillar det skarpt tycker det är stilrent, modernt och kommer att passa perfekt i vårat kök när de är klart. De svarta stolarna kommer att bryta av lite mot allt det vita, och trä färgen kommer att passa in med tapeterna som vi valt. Plus att jag gillar stolarna lite ovanliga, mot för vanliga enkla enbart i trä. Lite kul med nå annorlunda!

(Så här såg det ut, kanske lite dålig bild, den är lånad ur Jysks tidning!)

337021-112


 Här är en bild på tapeten fast den gör sig inte riktigt på kort nyansen ser helt annorlunda ut i verkligheten, men jag gillar den! Kommer bli så fint så. Alla tror det kommer bli mörkt, men köket vårat är så passa stort och det är så mycket vitt i det så det kommer bli skönt med en varmt lite mörkare tapet.






/ C.Hu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0