Jag vill sova

Är trött, är seg, har sove dåligt!
Att man aldrig kan få somna i normal tid, nej nej det är omöjligt!
Man ska ligga vaken och vända och vrida sig och kolla taket var eviga natt, är så sjukt less på det nu.
Men men, är väl bara så helt ekelt!

I dag skiner solen och det är fruktansvärt fint väder, man skulle ha varit ute på en lång prommis! Men lät jobbigt för det är fruktansvärt kallt. Men har redan vare ute på en liten sväng med hunden när jag mötte upp Lollo.

Jag skulle behöva vinna en miljon jag, har så fruktansvärt lite pengar nu!
Är så mycket jag skulle behöva köpa och även mycket jag skulle vilja ha, men det kan man se sig i himlen om nu! Förstår inte hur man ska överleva i denna hemska värld. Haha! Ne men skämt och sido har fruktansvärt mycket utgifter nu. Behöver en massa till huset, så som gardiner inredningsaker, en soffa och mycket mera, skulle behöva ett par nya skor, smink, katt saker, kläder. Har en massa andra utgifter som jag måste göra! Ja suck!

Undra va man ska äta till middag i dag då?? DEN EVIGA FRÅGAN!

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0