Livet?!

Ja det finns mycket som är konstigt med det, allt igentligen!
Man funderar på många olika saker som man aldrig kommer få svar på?
Det finns vissa punkter i livet som man hellt enkelt inte ska gå in på för det är bäst så. Men man gör det iallafall ibland vare sig man vill eller inte iallafall jag. Kan ligga och tänka på nätterna så jag bli förbannad på mig själv.
Kan tänka på skit saker som man egantligen inte skulle behöva göra. Kan vara sånna där saker som egentligen inte skulle behöva vara något problem men man gör de värre än det är, bara för man är trött och inte kan sova!
Någon mera som kan känna så? Eller är jag själv om det!?

Det är mycket små saker som ska hinna göras nu så jag tror jag blir galen snart! Ska bli klar i huset så snart som möjligt visst är ingen panik, men tänkte inte renovera hela livet!
Sen ska vi ut med allt och fixa klart i mormors hus så vi kan sälja det, skulle ha blive klar med körkortet så man kan ta sig dit man vill utan att behöva fixa skjuts, det ska bli så skönt! Fattar ingentligen inte varför jag seg på med det som jag gjort, men är väl för att an inte kännt något behov av det  förut!

Idag har jag och Mami iallafall varit i huset och rive ännu mera tapeter ser på ren svenska helt jävla FÖRJÄVLIGT ut där nu men va gör man inte om man vill att det ska bli fint i slut ändan! Har fina högar med ner rivna tapet högar nu och slip damm överallt! Men va gör det när det kommer bli kanon när det är klart! Men tusan vad less jag är på att slipa nu! Har så ont i axeln av att ha stått med slipmaskinen på väggarna och ögona är igen fyllda med damm lika så näsan.. Men men smällar man får ta det!

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0