Matlagning

Full färd med att laga middag, blir köttgryta och ris.

Varför är det en evig fråga som kommer upp i nästan alla hushåll runt om i världen?

-Vad ska vi äta till middag i dag?
- Jag vet inte?!

eller

-Vad ska vi äta till middag i dag?
-Spelar ingen roll.

Det är som ultimata svaren man alltid får!

Tror det är en fråga som alla ställer sig flera gånger i veckan. Iallafall vi.
Sjukt jobbigt. Vissa dagar har man lust att bara skita i att äta för man har idee torka.
Men ändå är de så kul att laga mat när man väl gör det! Det är skumt.

Så jag tycker någon borde ta och uppfinna två stycken maträtter, en som heter, jag vet inte och en som heter. spelar ingen roll. Vad lätt de skulle bli då!



Ska på körkolan iallafall sen men Kickan. Så vi blir världsbäst i körkortsteori.
I och för sig satt vi där i fan nästan 3-4 timmar igår. Och nötte, klarade alla faser utom en. Så vi ska koncentrera oss på det idag istället då.

Så vi får väl se hur de går men det går garanterat bra!


/ C.Hu


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jadu får tänka att "jag vet inte" är korv och makaroner och "det spelar ingen roll" är fiskpinnar och nåt mer till. så har du svaret sen ;) hihi

2008-02-07 @ 17:38:47
URL: http://loisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0