Rea!

Har egentligen inget att skriva.. Har inte haft nån lust på ett tag nu.. Den här veckan har varit skit. Datastolen pajade,  fick plugga som en gnu i ett dygn för att klara tentan då kurslitteraturen  inte kom som den skulle, helgens planer blev inställda pga att min kompis blev sjuk, jag som sett fram emot det så mycket,  sover inte mer än 4 timmar per natt så jag är helt slut. Ja hela veckan har varit dålig.

Men fick iaf tag på fina presenter till mina småsystrars fördelsedag. Plus en riktigt fin handväska till mig själv för 100 kr. Jag ÄLSKAR rea! Shoppade lite igår också, två linnen blev det. Men de fick ju inte användas. =S Men men det kommer fler ggr.



Sådär där har ni lite bilder från shoppingen..

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0