Seg som tusan

Har renovera hela helgen, stökat på som bara den.
Blir bättre och bättre för varje litet steg.. Känns så skojigt! Blir lite eget faktiskt. Bilder kommer på det när vi är klar annars kommer ni tycka det ser konstigt ut. Hah!
 
Ne men kul med lite eget och saker man själv konstruerat!
Igår målade jag och Kickan dörrar, lister, dörr foder och en massa annat!  Slipade även med slipmaskiner så jag tror jag har slip damm i lungorna nu fast vi hade ''munskydd''. Killarna de rev en fast byggd garderob. Flög trä och sågspån över allt!! Men fan va nice de vart!

Så nu är det snart dax för tapetsering och sånt skoj!
Men det är en bit kvar!
Mycket att göra!

Idag ska jag städa och plocka ihop lite mera förstår inte hur det kan bli så stökigt!
Fast i och för sig, katterna är rätt bra på att stöka till, de drar ut katt sand fulla golvet och river i blommor, fast ändå så är de så söta!

Nu nu ska jag ta och vara lite social med Lollo!

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0