Söndag och sliten som fan.


Och jag har inte drucke en droppe i helgen, så det är inte därför!


Har renoverat för hela slanten hela helgen, i fredags kom vi hem 4 på natten, i lördags vid 2 och i kväll vid 6.

Men har hunnit mycket som bara den, har äntligen fått upp tapeterna i köket, Och slite ner allt i hallen så det ska spaklas och slipas sen är det dax för tapetsering där med! Och fan va snyggt det vart i köket, nu syns det att det sitter skåp på väggen, inte att allt e vitt så det bara flyter ihop, nu är det kontrast, längtar tills jag får köpa matbord och stolar och gardiner och sånt pyssel så det blir ett riktigt kök!

I fredags var vi istan och köpte en massa mera till huset, lampor, gardin stänger, en bänk skiva och massa små saker, sen stressade vi hem och köpte nå skivor som Älsklingen skulle ha till sitt projekt i hallen. När vi kom hem han vi typ sätta oss en kvart sen bar det av till Bräcke för att hämta Mammas karls bil. Sen kämpade vi på till klockan 4 på natten i huset det gick som bara den, samma på lördagen, men på kvällskvisten började det gick segt fan va less jag kände mig hungrig och ont i fötterna och trött som en gris var man.
 
I dag hade jag därimot inte alls samma lust och låga, drog klart tapeterna i hallen så dom är borta och Jocke han fixade med tillbaka sättning av lister i köket! Sen gav vi upp och drog hem och beställde en fet pizza och slängde oss i soffan, nu ska vi duscha och lägga oss i sängen och slå på en rulle. Sen är det godnatt med mig och den här helg var som bortblåst.

Men fan va vi har hunnit mycket!!

Måste bara säga det att fan va jag är händig för att vara tjej, jag slipar och donar med maskiner och målar och fixar. Fast jag inte gjort vissa saker förut blir de kanon fint, man lär sig hela tiden. Måla har ja ju självklart gjort för men som sagt andra saker. Då kanske vissa tänker va då??! Men jag tycker det är bra jag! För det finns ju förhelveta vissa som inte ens kan skruva in en skruv själv eller steka korv!
Men det KAN jag! HAH!

(Laddar upp resultatet på köket i morgon, för trött för de nu!)

Ne nu blir det Godnatt med C.HU!
/C.Hu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0