Ätligen helg!

Sådär nu var tentan avklarad. Jag tror faktiskt att det gick bra. Är rätt säker på att jag klarade mig iaf.. Och dessutom var det ju multiple choice frågor så man kan ju klara sig på en gissning också. Känns bra.

Nu sitter vi hos C och ska ha avskedsmiddag, lite trist men vad gör man inte. Sen blir det hem till mig och förfesta innan vi drar på krogen en sväng. Ska bli kul, har till och med klänning på mig. Fast jeans under. Så kvällen är fullspäckad. 

Åhh vad skönt med helg. Den här helgenbehöver man inte oroa sig för nåt. En helt fri helg. JAg planerar att inte röra mig ur sängen, jo jag ska ner på ICA och köpa godis imorgon och sen ska jag tillringa helgen i sängen och bara mysa. 


Nej nu måste jag sluta. 

CIAO // ME

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0