Besöksboom

Jisses inatt är vi populära som fan! 159 besökare än så länge! Inte illa! Hurra Hurra!!! Vet inte riktigt hur jag ska fira det här och C.Hu sover sött eftersom hon har viktiga saker för sig imorgon. Nåt ska jag nog komma på! Men lite dåligt med kommentarer!!!

Som ni (förhoppningsvis) ser försöker vi uppdatera bloggen lite så den ska bli lite roligare. Ja brunt kanske inte är vadalla tycker är snyggt men eftersom C.Hu tjatar så fruktansvärt  om renovering och fondväggar och tapetfärger och hon råkade nämna att brunt faktiskt kan vara snyggt så  blev jag ju tvungen att prova.  Och joo det blev rätt bra, men det beror väl med vilken typ av fantasi man har.

Imorgon får jag pengar. TJOHOO! Ska som sagt sälja lite kurslitteratur, så 700 kr drar jag förhoppningsvis in. Om inte tjejen som ska köpa dem av mig tänker ändra sig i sista minuten.  Undra vad jag ska lägga de pengarna på? Jag funderar på att spara dem men jag har varit på jakt efter en handväska en längre tid. Och de har megarea på Wedins. Ja vi får väl se.. Skulle vilja ha en STOR, en riktig megastor handväska där allt får plats utan att nåt sticker utanför kanten.

Nej dags att sova kanske.. Hörs imorgon!

Ciao // ME





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0