En helt vanlig Måndag..

Ja då vaknade men i morse.. Men 155 kilo huvud, rakblad i halsen feber så det känndes som de va minus grader inne och skakis som fan.. Kul! Jag som verkligen har tid att vara sjuk nu, tänker ligga hemma och lata mig läsa tidningar dricka tee och ta det allmänt lugnt efetrsom jag ändå intehar nå bättre för mig...

ELLER KANSKE INTE DÅ!!!

Har sjukt mycket att göra, så kommer försöka stressa bort förkylningen så fort de bara går om jag så ska hota den med stryk!!

Helgen har varit mer än lugn och harmonisk!
I fredags stressa vi precis hela dagen först va det ''dejt'' med Anticimex på morgonen vid 9 sov naturligtvis dåligt så man va helt död då man skulle upp. Var där o gjorde hus besiktningen. Sen hem o åt o iväg och köpte lite små grejer papper man lägger på golvet då man ska måla o tejp och sånt.. sen iväg på bolaget och handlade förfriskningar till Lördagens ståhej.. Sen bar de av och köpte pizza och iväg till huset. Jag och Kickan började slet ner de horribla gröna tapeterna i trappen och målade lite lister, haha vart väl inte den snyggaste första målningen lyser igenom en hel del men dock var de ju bara grundmålning så ska ju målas mera, kommer garanterat bli mycket snyggare då..


INNAN VI REV NER DEN!!



EFTER...







Så fruktansvärt skönt att slippa den.. hua!

Sen lördagen var inte bättre den ska ni tro.. Naturligtvis gick jag och la mig för sent på Fredag kväll. Vaknade halv 8 och var död masade mig upp och gjorde mig i ordning för att åka o jobba. Åkte ner naturligtvis hade Stoffe glömt nyckeln så var bara att åka och hämta den, dagen började bra!
 
Var väldigt mycket folk inbokade så stressade hela dagen känndes de som.
Sen Klockan halv 7 skulle vi vara klar med allt och på väg hem över. Men icke, fick räkna om kassan ett antal ggr innan vi fick det att stämma ett tecken på att man var för trött redan då. Sen hade vi glömt bort att de va några saker vi skulle göra uppe i andra huset. Så iväg med panik och gjorde det. Var bland annat att slå igång en bastu åt gästerna och en pris utdelning. Så var inte hemma för en i sista sekund, Och vi skulle vara hos en kompis klockan 8 som vi skulle ha överaskning fest för, för att han hade fyllt år.
Så duschade, drack vin, och gjorde mig klar på loppet av 20 min. Inte illa enligt mig!
Kan jag påstå att jag var stressad? Skakade nästan för jag va så uppe i varv.. Och trött..
Så den kvällen va seg kan ja lova.

Söndagen bestod av en sak.... SLAPPPPA!

Och i dag e man sjuk då.. Kul jul!

Ne nu ska jag ta och fixa middag till baby kommer hem.. så man har en snäll o go pojkvänn resten av kvällen!

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0