FÖRKYLD!

Hatar skiten, hatar att vara sjuk!
Har verkligen inte tid inte alls.. och trodde de skulle bli bättre men icke.
Lika skit dålig i dag med.
38 graders feber i dag bara men ändå...

Var i huset och mätte ut lite med tapeter så ska iväg och inhandla det på fredag. Till köket och hallen.
Så ska vi se när det blir tapetsering av.. Längtar så efter att se hur det blir..

Var där igår också jag och Erika och målade på lister och dörrar lite till. Hade nog nästan lika mycket färg på mig själv som på väggen, men va gör väl de kul hade vi iaf! HAH!
Och var himla trevligt att hon följde med, så jag slapp var där helt alone. Sen att prata lite strunt om gamla barndoms minnen medans man målar är ju helt klart stämmningshöjande.. Shit alltså va man minns olika saker. Saker som jag minns, minns inte hon och tvärtom så kul att bli uppdaterad om hur man var när man va barn..

Erika som målare.



Köket ( observera att de gräsliga ''gardinstängerna'' ska bort tro inget annat..)



Ja självaste Chefen C.Hu då.



Dörr under ommålnings fas 1



Vägglist under om målning



Samma list fast innan..



Annan vinkel




Ja, så det tar sig steg för steg och tar ju desto längre tid nu när man gått och dragit på sig förkylnings-helvete.


/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0