Forskning, jippie!

Sitter och pluggar, inte för att det går nåt vidare. Fattar inte hur jag ska hinna ikapp det jag tappat över jul och så. Men men bara att kämpa vidare. Har ju iaf några dagar på mig att försöka få det att fastna. men det är ju bara så himla tråkigt! Fruktansvärt tråkigt. Jag menar allt handlar om forskning, inte direkt nervpirrande. Men det måste ju göras.

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag skulle vilja städa istället. Jag, städa, jag vet vad ni tänker. Men jag kan inte riktigt koncentrera mig när det är stökigt. Så jag får liksom inte ut så mycket av pluggandet. Men det måste gå före. Pluggandet alltså.

Hmm har egentligen inte mycket att säga, bara klottrar för att fördriva tiden. För att slippa plugga haha.

Nej nu ska jag fortsätta...

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0