Full rulle

Jisses vilken dag, jag är helt slut. Tror inte det varit en lugn stund på hela dagen. Och aldrig mer att jag handlar på  ICA en fredag igen. Jag trodde aldrig vi skulle komma ut därifrån.  Var som om hela staden bestämde sig för  att  handla  på samma  butik samtidigt.  Helt djävla  otroligt.

Har iaf fått reda på att jag får sälja resten av kurslitteraturen på tisdag. Hallelulia! Den står ju ändå bara där och skräpar. Då kan man ju åtminstone se till att få lite pengar för den. Som ni ser bbörjar det bli en aning fullt i bokhyllan.
Så det känns ju bra.

I övrigt harjag inte gjort så jäkla mycket. Vi ska börja med grupparbetet nu. Jisses undra hur det ska gå. Jag hatar grupparbeten. Allt är mycket enklare om man bara får göra det själv. Men men måste man så måste man. Får väl göra det bästa av situationen.

Nej nu tror jag faktiskt att jag ska sova.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0