Hatar KUNDTJÄNSER!

Sitter i telefon kö nu till telia!
Började ringa vd 8-9 i morse. Fick tala om mitt ärende till den  automatiska dator kvinnan, fick uppge mitt nr osv.  Det tar ca 5-10 min Sen fick jag svaret '' Det är många som ringer nu, var vänlig försök igen senare. Tack för ditt samtal.''

KUL! Var bara att böja om och så satt jag ett antal samtal.
Sen när jag äntligen kom in i telefon kön, fick jag plats 71 och min tid var beräknad till 35 min. När de 35 minuterna hade gått ooch jag hade plats 2 började hoppet komma tillbaka.

Jag fick höra i telefonen, ''ditt samtal kopplas fram'' Sen vart det knäpp tyst i telefon, så jag väntade och tänkte de kanske vart nå fel efter 10 min la jag på nu sitter jag IGEN  i yttligare 35 mins vänte tid min plats nu är 8 av 78.

Så det är ett framsteg, hoppas nu att jag får prata med en person där så det inte blir tyst dena gång också för då blir jag fan riktigt jävla vansinnig!!

Åter kommer strax

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0