Lördag Natt

Av brottet i senaste inlägget berodde på att jag fick testa en massa saker som telia sa åt mig för att se om det gick att få till vårat internet. Och nu funkar det.. bättre än någonsin! Eller ja bättre hade de väl kunnat vare men nu funkar det iaf som normalt.

Denna helgen har vare väldigt lugn, i fredags vart de spel kväll hos två goda vänner. Buzz för hela slanten. Sen vart det skoter åkning i morse upp över skogen långt som bara den, värdlens taskigaste led var det cokså, visst kanske hade kunna kännts lite bättre om man kört själv eller iaf åkt en skoter med skönare ''baksäte''. Men men va gör man åkte gjorde vi ju iaf, och jag vet seriöst inte om jag kan kalla det roligt eller förjävligt..
Inte bara det att leden sög, det av snårigt, stubbigt det blåste storm och snön yrde precis som i fjällen..

Nu skulle man väl egentligen ha sovit som alla andra normala människor, men om man inte kan då? Vad gör man då då? Jo precis det jag gör nu, sitter här och skriver en jävla massa strunt!
Har haft väldigt många seriösa tankar nu denna vecka, om vänner mest faktist? Varför ska tjejer vara så himla invecklade?! Alltid ska det ställas till problem, disskutioner eller dylikt. Så jävla frustrerande...

Man blir så jävla less så man håller på dör.. men sen älskar man personen lika mycket! Det är skumt.
Men kilar är iaf snäppet värre, dom är totalt omöjliga att förstå sig på. Det går bara inte det är fysiskt omöjligt. Man försöker och försöker.. men blir absolut inge smartare.
Bar det som tillexempel att försöka ta en disskution med en kille det går bara inte, om det inte handlar om tex skotrar bilar eller dylikt.. Men samma där man älskar dem ändå.

Jag och kickan fick ju Lyx Spa dag av våra älskade pojkvänner, så dit var vi förra veckan. Helt fucking amasing!
Det bestod av, kropps inpackning, massage för både kropp och ansikte, ansikts masker, krops peeling, bubblande i både varma och kalla bubbel poller både innomhus och utomhus, gillade ångbastun bäst jag. Älskar vanlig bastu som fan och detta var ännu bättre hade kunnat sutte där ännu, helt klart.. VI fick massa underbar exotisk frukt teeer citron vatten osv.  Så efteråt kände man sig som en ny människa, sen vart det kina mat och sen hem och en massa mys och goda drinkar det var en toppen kväll/dag med andra ord....

Ne fy bubblan nu ska man väl kanske försöka sova igen...

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0