Måndag Morgon

Då var det Måndag igen då, har faktiskt varit väldigt duktig redan och klockan är bara 08:00 på morgonen, jag och Angie har vart ute och gått, gick faktiskt bra långt också, var bland annat och lämnade tillbaka en hyr film på macken. Så nu e det väl dax att äta frukort snart. Inte hungrig riktigt ännu men ändå!

Idag tänkte jag försöka vara nyttig och ta och tvätta alla 3 ton tvätt som har blivit, sen tänkte jag försöka ta och städa lite så man får lite ordning här hemma. Så vi får väl se hur det går.

Har starka funderingar på att tatuera mig, men vette tusan om jag vågar?!
Är ju snyggt som tusan.. men ändå!
Vet ju inte ens vad jag skulle kunna tänka mig att ha för en slags tatuering? Får nog helt enkelt klura vidare på det.
VOre ju olyckligt om man gjorde en tatuering och sen skulle man ångra sig.. Nja tål att tänkas vidare på..

Take Care / C.Hu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0