Ögongodis en tråkig torsdag

Sitter här ocj skjuter på allt jag måste göra. Och det är en del. Jisses hur saker hopar sig över en ibland. Men men ska snart sätta fart. Idag är en sådan där trist dag. Snön vräker ner utanför fönstret, man har alldeles för mycket tråkiga saker att göra, inget speciellt inplanerat. Bara en sådan där trist grå vardag. Så för att lätta upp den tänker jag lägga in lite ögongodis. Mest för min egen skull. Lite Vin Diesel, mums!
image35


Har iaf fått en sak gjord idag. Har bestämt mig för att sälja en del av all kurslitteratur som fyller min bokhylla till bristningsgränsen. Dessutom behöver jag lite extrapengar. Men helvete vad krångligt det var att få tag på mailadresserna till eleverna på skolan. Men jag tror jag lyckades tillslut. Eller så fick väl en hel klass med ekonomistudenter mitt mail. Jaja vi får väl se hur det går.

Nej dags att sätta fart.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0