Provjobba.

Japp det är precis vad jag ska göra det, något nervös redan..
Hua, tycker det alltid är lika läskigt när man ska prova på nya saker.. blir lixom nervös ner i från tå spettsarna upp till hår rötterna sen går jag och tänker på det dagarna i ända tills stunden är kommen..

Men det kommer att gå bra det gör det alltid, men det värsta vore ju om personerna som jag ska vara där med är sura griniga jävla puckon då blir det ingen rolig dag. Men är det så tackar jag för mig och far hem.. Haha, fan va bra det lät. Ofta det skulle hända då.

Snarare att jag skulle uthärda hela dagen, gå och längta hem och sen när jag väl fick komma hem skulle jag beklaga mig för alla jag kunde och sen gömma mig under täcket nästa gång de ringer. Låter mera troligt!!

Shit vad patetiskt det där lät, men det är ju så man vill inte trampa någon på tårna om man inte behöver, väldigt många människor som är så! Jag brukar kunna stå upp för mig och säga vad jag tycker men i ett sådant fall vore det lite komplicerat! Menar va skulle jag säga?! Ursäkta ni är så otrevliga så nu drar jag.. Nja bättre vore nog att visa att man själv är bättre!

Men men, nu ska vi inte ta ut i förskott att det blir en sådan dag! Hoppas hellre på att det blir en kanon dag där jag får lära mig en massa bra saker och att jag trivs så jag får komma tillbaka och jobba på riktigt sen.. det vore det perfekta! Behöver verkligen ett jobb nu blir galen och ännu pankare av att bara gå hemma något mera nu.. Nu får det vara nog!

Var ute på körlektion igår, var så jävla nervös innan så jag skakade ordagrant när jag satte mig i bilen.. Gick faktiskt bättre än vad jag väntat mig. Trodde seriöst jag skulle krocka bilden eller inte ens ta mig av parkerings platsen. Inte det att jag inte kan köra bil för det kan jag väl.. utan är det att jag litar inte på mig själv för 5 öre när det gäller bil körning.

Känns som om det vore bilen som bestämde och jag som bara satt där, så är ju inte falet det är raka motsattsen.. men ändå. Jag litar inte på mig själv när det gäller det helt enklet. Tror det bero på att jag känner att jag inte riktigt behärskar bilen.. Skulle jag få tex en sladd eller dylikt vet jag inte riktigt hur jag ska hantera den.. Därför jag är rädd.. Men jag ska bli kung på det där, ska köra som fan nu. Har redan bokat ny tid plus att jag ska nöta här hemma så det skriker om det!!

I dag är det onsdag då, och det är väl egentligen ingen speciell dag alls.. Händer inget speciellt och har inget roligt planerat! Ska försöka göra en massa här hemma känns som om jag aldrig blir klar med borst städningen av julsakerna.. Är jag ute i för god tid med det?! Alla andra har fullt men jul saker i fönstren? De är advents stakar och jul stjärnonr osv.. Ja min jul ska bort iaf det är en ska som är säker. Sen ska jag till veterinären med kissen. Hon ska få sin sista vac spruta mot katt pest.. Sen är det inte för en om ett år hon ska dit igen.. Skönt!

Ne nu ska jag göra nå vettigt!

Hörs / C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0