Sover aldrig jag

Fan vad duktig jag är! =P... Nu är lägenheten röjd och skinande ren. Äntligen! Städat, dammsuget och skurat. Helt underbart! Imorgon blir det en massa rensning, GArderoben ser ut som den svalt nåt olämpligt och byrålåderna är igentryckta med våld. Men det gör inget.  Jag hatar när det blir stökigt, men ibland har man fan inte orken att bry sig!

Har dessutom blivit övertalad att skaffa ett gymkort idag. Jisses, men vafan, jag saknar träningen. Att det  jäkla badhuset var tvunget att stänga. Jag som älskar att simma. Tro på fan men jag var faktiskt iväg minst två ggr i veckan då. Så nu får det bli nåt annant istället. Får väl se hur det går.  Hoppas bara man har självdiciplin nog att masa sig iväg åtminstone två gånger i veckan.

Kan inte sova, och eftersom det är rätt lyhört i lägenheten vågar jag inte göra så mycket. Största nackdelen med att vara nattuggla.

Och sur är jag också. Jag älskar männens fria programm i konståkningen. Jag vet, jag vet, töntigt osv. Emn det skiter jag i. Och när jag väl upptäcker att det är EM i konståkning, har då inte redan herrarnas varit? Jo men självklart. Fan också..

Nej nu ska jag fortsätta glo runt på nätet...

Sov gott!

Ciao // ME

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du inte var vaken för länge nu så du inte orkar träna;)

2008-01-27 @ 10:42:23
URL: http://lindaisak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0