Stämpeln som gjorde min kväll!

Som sagt var jag ut i helgen. Var ritktigt roligt måste jag säga! O'learys hade nog coolaste stämpeln jag sett någonsin. Det stod:
O'learys
Östersund
Rök Dödar
Lördag

Så jäkla kul. Man fick den om man gick ut men skulle in igen. Försökte fota den men det gick inget vidare, blev bara en hand. Annars skulle det ha kommit en bild. Men men inte mycket att göra något åt nu.
Ska se om jag kanske kan fixa till bilden i datorn men det får bli ett senare projekt.

Har fan inte tid för nåt nu! Den nya kursen har ett så späckat schema att jag undrar om jag ens har tid att andas när jag vill. Vi ska få in två tentor, ett grupparbete, en individuell uppgift och ett seminarium på fem veckor. Inte dåligt det. plus att det känns som om någon helt dränerat mig på energi. Jag är helt slut jämt. Men det har jag inte tid med så imorgon blir det nya tag. Skulle egentligen ha sovit för länge sen men det skiter jag i. Jag har klarat mig på mindre sömn än såhär.

Ciao // ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0