Telefonen fast klistrad vid örat...

Ja det känns då så, har sutte åter igen med kundtjänsten hos telia, tänk om de bara kunde få fingrarna ur arslet och byta de som krävs så mitt internet funkar som de ska.

Sen var de ica banken åt pappa, fick ringa 4 ggr innan jag kom fram och varje gång tog ungefär 15 minuter, så blev en jävla massa tid som gick innan de enkelt kunde svara och få det överstöökat själva samtalet i sig tog kanske max 5 min.

Anticimex, kundtjänst där gick det undan de ska de ha en guld stjärna för. De var utförliga svarade på frågor så gott de kunde sen la vi på, då tyckte jag jag hade fått lagom uppfattning om läget.

Försäkringsbolaget, surra på med som om samma sak fick de svar jag antog att de var anticimex jag skulle kontakta som jag nu redan gjort. Så va de sa visste jag ju redan, eller de va väl egentligen priserna jag va intresserad av. Sen fick jag en massa upplyssningar angånde mitt ärende.

Sen anticimex igen och prata mera och bestämde en massa.

Så känns som om jag bara enbart sutte med telefon i dag som någon jäkla telefonist!!!!

Men nu e de ju klart iaf! Skönt värre!

Take care / C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0