Tenta på fredag

Sitter här och skjuter på pluggandet. Det är så djävla tråkigt. Och tentan är nu på fredag. Undra hur fan det kommer att gå, känns inget vidare. Alltså varför ska vi läsa så himla mycket om forskning? Det är inte ett dugg intressant. Men men bara att bita i det sura äpplet och hoppas att man klarar tentan så man slipper göra skiten en gång till! Håll tummarna okej!!!!!!

Efter tentan ska vi käka hos C känns inte kul alls. Hon har nämligen bestämt sig för att flytta tillbaka till Göteborg. Mycket tråkigt faktiskt. men är det det hon vill så är det hon ska göra. Hoppas det går bra gumman! Sen tänkte vi dra på krogen. Var alldeles för länge sedan jag var ut. Haregentligen inte råd, är ju nämligen inte så att jag får några pengar av mina föräldrar hela tiden. Men jag ska ta mig råd om jag så får leva på nudlar resten av månaden. Är så himla sugen på att festa!!!!!!!!  Var alldeles för länge sedan sist!  Måste fan ta och festa mer!  Synd bara att jag mår  så  dåligt av att dricka. Men skitsamma!

Skulle vilja åka på skiweek också men det får bli en annan gång, det har jag defenitift inte råd med. Och tydligen inte tid heller med tanke på hur schemat ser ut för nästa kurs. Istället tänkte jag spara pengar och kanske åka till Chamonix nästa år, eller utomlands i höst.

Har iaf löst sig med jobb i sommar. Jag jobbade som personlig assistent i fjol (världens bästa jobb) och de vill att jag ska jobba i sommar igen. Nackdelen är att jag måste hem till mamma då, vilket jag inte har någon lust med alls! Men samtidigt, gratis boende, gratis mat, jobb, möjlighet att spara pengar, ja det kanske inte är så dumt ändå. Eller så kanske jag kan få tag på en billig lägenhet hemma. Jag är ju bara korkad om jag inte tar det. Och får jag en lägenhet här kan jag ju bara åka hit när jag är ledig. Så jag ska ta det. Vore ju korkad annars. Får väl försöka överleva hemma hos mamma helt enkelt.


Nej nu måste jag nog plugga om jag ska klara tentan.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0