Söndagsnöje

Vi har roligt. Japp, och vi är udda också. Ikväll har vi hittat vår nya favoritbutik på internet jag och min styvfar, Chilihouse.se.  Vi ska beställa chilisås. Vi älskar allt som är starkt, ju starkare desto bättre. Och vi försöker ofta bräcka varandra i vem som klarar den värsta styrkan.

Om jag inte redan nämnt det har vi som standard att bjuda våra gäster på Chilisnaps, snapsen som får vuxna män att gråta. Denna kryddar vi på egen hand och ibland med egenodlad chili och den har gett oss många skratt i några år nu.


Men det börjar bli tjatigt så vi ska ta det hela ett steg längre. Ja sen köper vi alltid olika såser och pastor när vi hittar för att se hur kul vi kan ha. Så Cricka har hittat lite nya roliga saker vi ska inhandla ikväll.

Vi har hittat popcorn med habanero, chilisåser klassade som galenskap, en chilisås inklusive voodoodoka, chilinötter och lite annat roligt. MUMS! Men någon lär antagligen dö på kuppen. Men jag kan gärna offra mig för den här sakens skull. Om jag ska dö tidigt så är det så här jag ska dö. Och sedan ska vi ha ännu roligare åt folket som inte klarar av det. Hehe.

Ciao//ME

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja mig får du inte i nå jäkla chilisprit på lördag kan jag säga=P

Har bloggat nu om du vill läsa=) Finns lite bilder också=)

Syns på lördag!

2008-07-15 @ 02:54:13
URL: http://lindaisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0