Som alltid, mitt i natten

Jaha idag har bara varit ännu en rätt vanlig dag.. Jag, syrran och en av hennes kompisar spelade Trivial Pursuit Disney edition idag. Jävligt skoj faktiskt. Trots att jag fick storspö. Men vad gör väl det...

städningen är iaf avlkarad och mamma har överlevt förberedelserna inför ytterliggare en storhelg. Undra hur länge hon ska orka med det..

I övrigt håller jag på att bjuda folk till min födelsedagsfest för fullt, men hur många som kommer dyka upp ska bli en intressant betraktelse.. Jaja jag har iaf försökt.  Hoppas bara att nån dyker upp. Annars får jag väl dricka ensam.

Jaha imorgon är det midsommar. Måste komma ihåg att ladda kameran så det blir några bilder.. Och lördag lir det nog Viskan.   Full rulle med andra ord...

Ne nu får det räcka..

Ciao// Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0