Ångest, nervositet blandat med förväntningar!

Ja är det så det ska kännas inför Dagen D med Uppkörning.
Sjukligt nervös nu kan jag lova, känns som det är tusen tals fjärilar i magn nu samtidigt som om jag är livrädd och förväntansfull... Vill ju verkligen klara det, så man får det där körkortet någon gång. Men samtidigt skulle jag inte blir brydd om jag skulle kugga mig på någon skit grej bara för att jag blir nervös.. suck jobbigt nu! Hua!

Haft körlektion i dag, och det gick kanon bra och det känns skönt det iaf..

Helgen har vare lugn, för att byta samtals ämne och fokusera på något annat! Fredagen bestod av körning, först stads körning, sedan hemma och övade med älsklingen. Lördagen jobbade jag sen vart de bara cool lugnt restan av tiden, söndagen vara första sovmorgonen på länge kan jag lova och det var förbaskat skönt. Nog för att jag inte sov längre än till typ 10- 11 men ändå. Sen hade jag körlektion, och sen vart de sova. Och dagen har bestått av körning.

Men nu blir de bara lugnt, tänkte ta en varm skön dusch och göra en ansikts mask och mysa och försöka tänka på något annat ett tag, först hade jag tänkt köra hela kvällen men kom fram till att det är nog bättre att göra nå annat och låta det sjukna in och sova på saken och ta nya tag med allvar i i morgon.

Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att jag klarar det. Snälla gud jag gör verkligen vad som hellst om jag klarar det i morgon, snälla hör min bön!!!!!!!! Jag ber dig!

I huset händer det saker hela tiden, hallen är klar nu, och trappen har börjat målats. Skönt som tusan när det horibla oranga färgen byttes ut mot en VIT fin färg. Nu ser det nästan ut som en ny trapp. Fast ska ju dit med ny matta och nya nos lister också. sen tusan kommer de vara KANON fint.

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0