Äntligen helg

Denna veckan har barta sprungit iväg snabbare än blixten!
Men nu är den efterlängtade helgen äntligen här. Känns ganska skönt, nu behöver man inte tänka så mycket mera på ett par dagar! Skulle egentligen ha jobbat i morgon men bytte med David så jobbade i dag istället, så det känns ganska skönt! Har varit en kanon lugn dag, har hunnit greja på med mejl och bokningar i lugn och ro, och svarat i telefon och hunnit lära mig programen lite bättre. Har faktiskt till och med hunnit städat lite i kassan, nu ser det inte ut som en tromb drage över där. Nu hittar man faktiskt saker! Tro det eller ej..

Imorse hände en skum sak. Fick nästan lite dåligtsamvete.
Satt i bilen på väg ner på jobbet, och plötsligt står det en dam /tant på vägsidan och vinkar att jag ska stanna, hon hade sin hund med sig också. Men min första tanke var, man ska inte stanna för okända människor om de inte hänt något, som tex en bil olycka. Så jag fortsatte förbi.. men samtidigt började jag undra vad hon egentligen ville?! Sen har jag funderat på det hela dagen, undra om jag kanske skulle ha stannat iaf!? Men samtidigt tänk om hon vela haft lift och vare en jätte konstig person? Men tänk om det samtidigt var nå illa ? Hum.. ja det lär jag nog aldrig få veta.. Hoppas det inte var nå allvarligt! Känner mig nästan som en dålig människa!

Vad har hänt mera i dag?? Jo jag har fått hämta ut mitt körkort. Ganska skön känsla faktiskt! Men samtidigt skum, har lixom inte riktigt fattat de där ännu jag! Men men.. det kommer väl med tiden. Men fruktansvärt skönt att slippa vara beroende av skjuts! Att kunna ta sig dit man vill när man vill så länge det finns en bil hemma, kan bli ganska svårt nu när BMW:n är på lackning men sen så...då finns det alltid en bil hemma skönt nog!

Fan vad jag skriver om tråkiga saker nu för tiden? Låter ju som en dagbok. Men kanske är för att det inte hänt något intressant på slutet!

Längtar till sol och värme nu jag. Less på snö, slask och vidrigt grå dagar!!!

337021-159

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0