Boooring med vinter!

Gud vad jag nöter detta ämne nu för tiden? kan det kanske vara för att det är så fruktansvärt uttråkande med vinter och att jag vill att sommaren ska komma nu! Ja troligen!
Jag tänker fortsätta nöta det tills våran kommit ikapp mitt gnällande!

Idag har vi vare i Mormors hus och grejat lite, och sen har vi kört bort lite köksgrejer till vårat hus! Så har börjat packa upp det nu, så det ska bli lite mindre att packa upp och flytta sen! Skönt de kommer nog få flytta så vi blir less ändå! Hemska tanke! Hatar att flytta saker, hatar att flytta också för den delen! Men det ska nog gå bra de med.. Är faktiskt lite nervöst! Men det är nog mest normalt tror jag!

Ja och snart är det påsk då, tiden bara flyger fram tyckte nyss det var julafton, men det är redan 3 månader sedan. Helt sjukt konstigt!


Angelica jag tänker på dig! Glöm inte det!

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0