Då var det lördag då!

Och halva helgen har redan passerat, jag har insett i dag att jag lika gärna kunnat jobba! Fick ju som sagt erbjudanet att byta lördagen mot fredag och så blev det. Tänkte jag skulle hinna umgås lite med älsklingen för en gångs skull en helg. Men va tror ni han har gjort då? Jo han har varit ute och åkt skoter från klockan 10 i morse, och kom hem nyss typ. Så det var det lördags myset. Suck karlar! Ne då vi får väl umgås ikväll istället. Förstår ju om han vill åka en sista sväng innan snön försvinner helt!

Själv har jag inte gjort speciellt många knop i dag, har sove ut, plockat ihop LITE, var och handlade och lagade middag, åt och tog en rejält lång varm dusch.. Och nu sitter jag här då! Men ganska skönt kan jag lova! Ikväll blir det melodifestivalen tittande och sen kanske de blir till att spela spel.. Det märks hur man känner sen.

Drömmde väldigt skumma saker i morse. Vette tusna varför?! Man är bra skum ibland när man somnar om på morgon kanten.. Iallafall jag!

Snart är det påsk också, undra om man ska gömma ett litet påsk ägg till älsklingen?? Ja jag tror nästan de de vore lite skoj så där..

Ne undra om man skulle ta och göra sig i ordning och över ge mjukis kläderna? Eller om man ska vara riktigt slappt klädd i dag med!? Hum.. ja det är frågan!

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0