Fredag då igen!

Japp japp!
Yttligare en fredag..
Men vet inte vad som står på kvällens evenemangs lista, inget speciellt än så länge, förutom jobb lördag, söndag!
Så med andra ord lär det bli rätt lugn helg, med mys och godmat. Inte fel det heller, låter som om det kanske är Bio på gång för ikväll, men vet inte va älsklingen vill... Ska ta och höra mig för runt de nu snart då, men han håller på leker med nån ny data grej som man kan styra datorn genom telefon.. Så han är lite upptagen.. Karlar!

Men går det ens någon bra ny film?? Hum.. thats de big question?
Ja tåls väl att kolla upp på www.sf.se så får man snabbt svar på den frågan.. Men men..

Blir inge sovmorgon denna helg inte, ska upp tidigt hela helgen.. Suck känns lite segt faktiskt, men bra med pengar så man ska ju absolut inte klaga, men de gör man ju ändå! Som människa är man ju aldrig nöjd, mycket vill ha mer eller hur är det man brukar säga!

Mina senaste dagar har vare både och faktiskt, är stressad fast jag inte behöver vara de, eller jo lite mycket är de ju men det löser sig nog, sen att vissa saker stör mig nå jävulst på slutet, har sutte och stört mig på en sak senaste dagarna så trodde huvudet skulle explodera... suck! Men samtidigt har de vare bra dagar, för har hänt mycket bra sen jobbar man med så sköna personer på man blir glad av att umgås med dem. Ett glatt, härligt skämtsamt gäng med andra ord. Skönt de istället för några sur pluttar!

Har haft skit svårt att sova senaste nätterna huvudet fullt av konstiga funderingar om allt möjligt! Kommer inte fram till nå, allt är rörigt i mitt huvud när jag ska sova, varför är det alltid då man ska börja fundera på allt? Är det för man inte har nå bättre för sig då? Och tankarna och funderingarna kommer i kapp??
Ja du mysko är det, vet fler som är lika på den punkten!

Men men... nu ska jag kolla in SF!!

/ C.Hu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0