Herregud

Jag har grävt mig  upp ur hålet och är tillbaka! Herregud vilken vidrigt stressig period jag haft nu.. Stressen har varit nästan dödlig. Men nu är det över. Sista tentan för kursen i psykologi är avklarad, igår faktiskt. OCh jag tror det gick bra. Jag hoppas det gick bra, jag vill verkligen inte göra om det monstret till tenta.
Nu börjar tack och lov en lättare kurs. Hallelulia!
Stackars C.Hu som fått sköta hela rulianjsen själv. Men det verkar hon ha klarat galant.

Ikväll blir det utgång för att fira att vi alla överlevde så jag sitter och väntar på min skjuts till bolaget. Blir nog bara vin, men det är gott det med. Dessutom kan man spara tetran och dricka en annnan gång. Man måste planera framåt när man lever på existensminimum.

Jisses det börjar bli farligt här där jag bor. En kille i min klass som bor i samma område blev nerslagen av 3 killar med järnrör förra veckan. För att han inte bjöd på cigg, han röker inte ens! Så jäkla sjukt! Vad fan är fel på ungarna idag? Jag blir så jäkla arg! De är iaf polisanmälda! Hoppas bara att det följs upp.

Ja det var väl typ allt just nu..

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0