Ledig röddags måndag!

Ja för vissa iallafall själv har man jobbat både igår och i dag! Men det var faktsik skönt att göra något vettiigt! Men fy fan vad jag har haft tråkigt på ren svenska, har vare så lite folk så tiden har gått så sjukt sakta! Har sutte lite vid datorn, städat lite, vattnat blommorna, plockat på lite med små saker, tage imot en kund, sutte vid datorn plockat lite, gått runt, tage i mot en kund ja och så vidare. Ja mesta dels dö tid, är jätte roligt där när det är mera folk så man har fullt upp då går tiden fort men nu när det vare så där käns de mest som tiden krype fram varje gång man kollat har de gått någon minut typ.

Men men, nu är man hemma iallafall och har äte och nu sitter jag ock älsklingen framför tv och ser på hockey, eller ska jag vara ärlig han ser på hockey och jag sitter här och skriver, Fast vi sitter i samma soffa! Oj de vart invecklat!

Ja för övrigt har påsken vare lugn, vart lite hemma fest på lång Fredagen, och sen ha jag ju jobbat då, och tage det lugnt och sett på en massa film! Erica var även med på långfredagen, det var skoj. Synd att hon for hem så tidigt bara! Men kanske blir roligare och du är piggare nästa gång gumman! Hoppas jag!

Imorgon ska vi till staden och inhandla lite mera små saker till huset, bland annat lister och sånt! Är ju löning i morgon! Så då måste man passa på. Ska väl bland annat kolla lite på en fondtapet till vardagsrummet!!
Och så ska jag betala av lite på körkoretet..

Ne nu ska jag vara social med älsklingen!!!!

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0