Melodifestivalen

Var det rätt person som vann?! Ja det är frågan!

Känns precis som om sverige är helt körd vilken låt eller artist vi än väljer.. Är ju bara att kolla vilka slags låtar som hamnat högt på listan de senaste åren.. inget i min stil iallafall. Kanske jag som har dålig smak?
Ne sverige är det kört för, det är iallafall vad jag tror. Men vem vet kanske lyckas vi bättre i år? Det tål ju att ses.

Men blir inte brydd om det typ är nå knepigt som vinner i år med.. ska nog sluta se på sånt där jag. Hua!

/C.Hu

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja det är inte ens värt att bry sig om hur det går i den stora finalen sen.. vi kan skicka vad som helst för oavsett hur bra vi tycker det vi skickar är kommer ändå massa ursusla låtar få bättre poäng. Tycker i alla fall att rätt låt vann ikväll och har vi tur kanske hon kan få lite poäng!

2008-03-15 @ 23:15:17
URL: http://www.metrobloggen.se/loviissa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0