Ny telefon

Japp japp har äntligen efter mycket om och med fått byta telefonen, som enbart bara krånglat från start! Så nu blev det en med lucka istället och lite annorlunda, men det ska vi nog lära oss. Är även Sims 2 som spel i den så det vart jag fast med, smidig och liten och lätt är den också! Nice nice med andra ord.

     

Så där ser den ut, om någon skulle undra! Ganska snygg!

Har varet i stan i dag, och bytt telefon som sagt då, och köpt en massa lister och lysknappar och små saker till huset, alltså fan va dyrt det är med dimmrar, kostar mellan 300- 1500 kronor. Helt sjuk för en sån liten sak! Men men vill man ha snygg får man uthärda den smällen tydligen!

Mår skit konstigt i dag, yr och tung i huvudet, känns previs som om jag ska bli sjuk! Hoppas verkligen inte det för jag ska jobba på torsdag! Och det vill jag verkligen inte missa eller ännu mindre göra om man är sjuk! Jobbigt de..
Så hoppas det bara är nå tillfälligt som är borta då jag vaknar i morgon, har pressat i mig en massa frukt nu så man ska få en C-vitamin chock så om det är nå bassiller hoppas jag på att de är borta nu!

I övrigt har dagen vare lugn, kollade på tapeten jag sutte och spanat in på näten i dag live, och den var inte alls lika läcker in real! Så tyvärr blir det en annan, en vit men glansigt mönster på,  som fond väggs tapet, skit snygg och faktiskt till och med billigare! OM man nu kan kalla det billigt!

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0