Total skit dag och körkortsångest!

Eller Meltdown som ME kallar det.

Lever just nu i min stressigaste period på länge, hundra saker som ska hinnas med och fattas och lära sig. Dels på jobbet där har det vara sjukt mycket nytt, saker hit, mejl dit, papper hit, program dit ja och så vidare. Han som brukar jobba ska bort till utlandet, så vi ska ''hoppa'' in lite och då är det en massa att komma ihåg, men det ska nog gå bra! Har även fått utöka mina kundskaper och klara mig själv, och shit va nervös jag vara i början. Men det gick bättre och bättre, till slut kändes de som de sat och kändes naturligt!

Så det ska nog gå bra, gjorde i och för sig några misstag men inge större så det känndes bra!

Sen har vi kört på stället som vi ska köra på på uppkörningen i dag och det vart totalt KAOS för mig, fattade inget, tänkte en sak och gjorde en annan, genade och gjortde allt fel, fel som jag aldrig annars gör gjorde jag i dag. Känndes totalt förjävligt aldrig gått så fruktansvärt dåligt som i dag. Känner mig totalt värdelös just nu och vill bara gräva ner mig själv och aldrig mer sätta mig i en bil, men det funkar knappast! Det värsta vara att på vägen hem gick det helt plötsligt mycket mycket bättre.

Denna vecka har varit och kommer fortsätta vara totalt full och stressig, men sånt är livet i bland. Kan ju vara därför jag kände mig så otroligt ofokuserad. Måste lära mig att slappna av! Kanske skulle ta och börja med yoga. Vem vet det kanske är skit bra! Jag som gruvade mig att stå på jobbet och prata inför dtora grupper folk, men det är nästan 100 gånger bättre en min körlektion i dag, den var HEMSK!!!!!

Har iallafall hunnit längre i huset nu, tapeterna sitter uppe i hallen ner, köket är i stortsett klart bara golv där som saknas, hallen uppe är halv tapetserad, våran om byggning nere börjar ta sig och skorstens muren i sovrummet är nymålad med vit fin struktur färg. Tänkte lägga ut bilder på det men de gör jag när det blir mera klart! Då kommer det up steg för steg bilder..

Annars leker livet som vanligt i stort sett, var på en värdelös jobb mässa igår, tur man hade bra sällskap så det vart trevligare så. Trodde det skulle vara en jobb mässa man sökte jobb på och några sånna fanns det ju, men mesta dels var de företag som var där och marknadsförde sig själva. Vad nu jag ska ha nytta av det?
Men en massa pennor och papper fick vi iallafall med oss hem..

Gud vad gnälligt inlägg detta vart, men skönt att få skriva av sig lite skit! Är föresten blåsigaste dagen på detta år i dag, eller rättare sagt på länge. Tror parabolen ska dra iväg vilken sekund som hellst!


Nu ska jag umgås lite och ta och städa, för det behövs verkligen!!!


/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0