Jag vill ha smink från Nouba!

Var in till Lund idag och shoppade lite. Kappahl hade 25% rea på hela köpet och jag hade dessutom en rabbatcheck på 30%. Blev 2 tröjor och ett linne. Bilder kommer senare. Eftersom jag är hos pappa är det lite krånligt att lägga in ilderna då jag skriver på hans jobbdator..

Blev iaf lite dyrare än jag tänk mig, men vafan får väl käka nudlar sista veckan då.. Var bra sugen på att köpa image189ögonskugga från märket Nouba också men jag besinnade mig. En ögonskugga för 160 kronor kändes lite väl mastarkt för min rätt skrala studentekonomi. Men de är helt klart värda det! De är så sjukt bra och sitter som berget. Så vill ni ge mig en present köp därifrån!!!!!!!!!!!!!



Blev ett par skor också. Ett par tenniskor bara. Mina har ramlat i bitar.. Och vinterstövlarna örjar li alldeles för varma, speciellt här nere.

Just nu står pappa och gör iordning grillen. Ska bli så himla gott! Första grillningen för säsongen. Vi har till och med bestämt oss för att äta ute. Är så himla fint väder. Sedan väntar lite film och chips. MUMS!

Och den jäklans hunden driver mig snart till vansinne. en av grannarna kom precis och hade plockat upp honom. Han blev väl rädd för nåt och stack. Dumhund!

Ha det bra!

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0