Suck

image190
Snälla, kan inte någon bara göra världen en tjänst och skjuta mig i huvudet?! Det här är helt klart inte världens bästa vecka för stackars mig. Kraftiga PMS varningar, ett humör som skulle skrämma den onde himself, en hemtenta som måste skrivas och en huvudvärk som skulle kunna mörda en elefant. Dessutom regnar det varenda djävla dag!



Enda ljuspunkten på den annars så nattsvarta himlen är att jag i helgen ska shoppa tills jag stupar! Skitsamma att jag kommer att få leva på nudlar fram till skatteåterbäringen (bara 3 veckor kvar JIPPIE!). Här ska storhandlas allt och lite till!




Nej tydligen dags att fortsätta plugga, gud hjälpe mig!

Ciao// ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0