Tråk tråk tråk

Jag skriver alldeles för sällan. Jag har inte tid! Tenta förra veckan som fick mig att vilja trycka ner den i halsen på läraren. Grupparbete nu och så håller jag på och packar för att flytta hem till mamma. Usch! VILL INTE! Men ska bli kul att träffa alla galningarna hemma ändå.

I helgen hade jag velat va hemma. Styvpappa med compani har spelnig ikväll.  Han ringde förut, bra på lyset och de hade haft kul. Kommer ihåg ifjol då stackars Johan hade debut som rocksångare. Han såg skräckslagen ut medan de andra gamla rävarna mest var röda som tomater av ölen. Lusen såg döende ut då två spelningar på rad blev lite jobbigt. Men kul var det! Det hade varit kul men jag är luspank och har som sagt inte tid. Men nästa helg blir det Träslaget, jävlar vad skoj! Det är alltid roligt!

Egentligen borde jag göra nåt konstruktivt av tiden nu, för sova kommer jag inte att kunna göra. Har lyckats vända på dygnet igen, jäkla skit också. Men men bara att försöka vända tillbaka det. Fast det går inte så bra.

Hmm ja det var allt just nu..

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0