Hej igen

Jag måste lära mig att sova på nätterna. Inatt kom jag i säng kring halv sex på morgonen. Jag känner mig som en klubbad valross. Men frågan är om jag mått bättre om jag lagt mig vid 22?? Jag är inte så säker på det..

Vi har iaf fått ut lukten av bränd korv ur huset nu. Eller så har våra näsor bara vant sig. Jag funderar fortfarande på varför det luktar just korv. För det var ju ingen korv inblandad. Hmmm, kommer inte på något svar.

Nej nu ska jag ta och duscha innan jag och pappa ska åka till Lund och käka. Han var tydligen sugen på sushi, men jag hatar sushi. Men resturangen erbjöd även annat, tack och lov. Jag förstår inte storheten i kallt ris faktiskt.

Jaja höres!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kallt ris och rå fisk, smaskigt, vem kom på den briljanta idén?

2008-11-01 @ 17:05:01
URL: http://lindaisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0