Utmanad

Uppenbarligen har jag blivit utmanad av Linda den skurken. Jag fattade inte riktigt men jag gör väl samma sak så får hon rätta mig sedan.

99 saker du inte visste om mig.

1. Fullständigt namn? - Emma Christina Birgitta Matsson
2. Exakt ålder? - 21 år, 3 månder och 10 dagar ska väl stämma.
3. Vart bor du? - Överrallt och ingenstans. Från första januari på Frösön i Östersund, just nu hos mamma
4. Bor tillsammans med? - Ensam i östersund. Annars med mamma, styvpappa och en lillasyster.
5. Husdjur? - Nej
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? - 22 juli 87
8. Klass? - Socionom termin 3
9. Vilket år tar du studenten? - Går ut universitet 2011
10. Något jobb? - Nej, pluggar
11. När ska du sova ikväll? - alldeles för sent!
13. Duschat idag? - Nej
14. Kramat någon idag? - Nej, stackars mig!
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Flingor med fil, 2 mackor, pepparstek med potatisgratäng och blåbärspaj med vaniljsås.
17. Dagens klädsel? - Svart linne, svart tröja och blåa jeans
18. Dagens smink? - Mascara och puder
19. Dagens sötnos? - Hunden Will
20. Dagens roligaste? - Pappa höll på att elda upp köket för en halvtimme sedan då han bestämde sig för att steka upp köttet vi inte stekte till middag. Men satte sig vid datorn och glömde bort stekpannan med olja i. Så hela husetluktar brännt.
21. Har du många vänner? -  Ja jag klagar inte
22. Hur många har du kysst? - Herregud det vet jag inte!
23. Vem kramade du senast? - Pappa
24. Hur många har du haft sex med? - 3
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Linda
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Halebop. Upplyste mig om att jag borde fylla på telefonen.

FAVORIT
:

31. Film? - Oj, jag kan nog inte välja. American Pie kanske.
32. Låt? -  Hmm just nu lyssnar jag mycket på H.E.A.T, men en rocklåt bör det vara
33. Mat? - Oxkött, blodigt
34. Dryck? - Coca cola
37. Stad? - New York tror jag
38. Land? - Än så länge U.S.A
39. Ämne i skolan? - Psykologi och matte
40. År? - Hjälp!  Får bli 1987 för då är jag född, det var ett bra år.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Tova
42. Personen du kysste? - Konfidentiellt
43. Gången du spydde? - Urk, i somras
44. Gången du grät? - Kommer inte riktigt håg, händer emellanåt
45. Pizzan du åt? - Något med fläskfilé hos Linda
46. Gången du var i göteborg? - Oj alldeles för länge sedan.
47. Gången du var i stockholm? - I söndags, besökte centralen i en timme
48. Gången du var full? - Jag dricker mig inte full längre, så  år sedan tror jag 
49. Gången du var hög? - Aldrig!!!!!!!!!!!!
50. Personen som såg dig gråta? - Jag vet faktiskt inte. Pappa skulle jag gissa på.

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Festa
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Jag föredrar Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Helgon
58. Ragga eller bli uppraggad? -Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise Hotel, amerikanska versionen
60. Svart hår eller blont? - Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Blå
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - CocaCola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - Leva, vad trodde ni egentligen??!!

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Ganska många -1
71. Personer du hatar? - Speciellt en, men det finns någon till på listan
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Någon enstaka
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1 om inte sanning och konsekvens räknas.
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha 8 tror jag, mådde illa sen kan jag lova
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen faktiskt.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig
77. Piercingar har du? - 1 i tungan
78. Personer du saknar just nu? - 1
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Fler än jag behövt

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Haha konfidentellt
81. Ska du träffa imorgon? -  Pappa, sen kan det bli någon överraskning
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Max
84. Spelade du tv-spel med senast? - Linda, Linnea och Sofia
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Någon som ställer upp?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Han ska inte nämnas vid namn det är att hylla honom för mycket
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Någon?

VAD:

90. Gör dig glad? - Humor, vänner och familj
91. Gör dig ledsen? - Orättvisa
92. Vad vill du helst göra nu? - Prata en himla massa
93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga
94. Vill du ha nu? - Pengar eller någon att se på film med
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En resa eller pengar
96. Längtar du till? - Julen
97. Tycker du om dina betyg? - Jag är nöjd, men ett A skulle inte sitta fel
98. Ångrar du i ditt liv? - En del, men man ska inte ångra saker
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att jag blev frisk

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har gjort helt rätt=)

Det var väl nån uttråkad jäkel som kom på att skriva en lista och sen utmana andra att skriva samma sak. Och sen har det väl spritt sig som en skogsbrand.

Jag känner mig förkyld=/ Kan jag inte få bli sjuk under veckan istället????

2008-11-01 @ 10:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0