Hej hej

Egentligen borde jag sitta och läsa en väldig massa böcker just nu, men det är ju välkänt att jag inte har någon självdiciplin så det får vänta en stund.

Kom fram till pappsen i grisottan igår, närmare bestämt klockan 06:04. Men eftersom min telefon fått något knäpp så hade den inte ställt om ordentligt till vintertid så den ringde kl 4, och sedan somnade inte jag nåt mer. Alls, på hela dagen. Jag ramlade i säng vid halv elva igår kväll och påminde nog mest om en urvriden disktrasa. Snacka om att vara helt slut.  Jag gick mst runt som en osalig ande, vilket säkert retade min kära styvmor till vansinne.

Det gjorde definitift faktumet att jag inte klev ur sängen idag förrän klockan halv ett. Ojojoj, så får man bara inte göra! Jodå, jag gjorde det precis och det gick hur bra som helst. Det var kanske inte bra, skulle ha klivit upp och satt igång när jag vaknade redan halv 9 i morse, men vad tusan jag är ju ledig. Kan man inte få njuta lite då??

Ja hon ska ju åka bort imorgon och inte komma hem förrän jag åker hem igen så jag får väl stå ut några timmar till. 

Nej det verkar luta åt att sätta igång med "läxorna". 

Ciao // ME
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har blivit utmanad i min blogg=)

2008-10-30 @ 20:30:21
URL: http://lindaisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0