Pandabebis?

Kom att tänka på en sak fö en liten stund sedan. För ett tag sedan tyckte syrrans kompis att det var lite jobbigt att kliva på tåget pga den snygge konduktören som jobbade. Anledningen; hon ansåg att hon såg ut som en pandabebis. Vi skrattade gott åt detta citat, men nu började jag fundera. Pandabebisar är ju fruktansvärt söta. Jag skulle vara glad om det var så lindrigt. Jag däremot påminner för det mesta mer om Po, pandan i Kung Fu Panda. Det vill säga, fet, lat, rolig, har sjukt taskig kondis och gör vad som helst för mat. Inte en lika smickrande beskrivning. Ibland är det bättre, ibland nästan värre.

Ja vart ville jag egentligen komma med det här? Ja det vet jag inte ens själv. Ni får dra era egna slutsatser.

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0