Sitter på tåget

Gud jag har tappat stinget. Jag hinner aldrig skriva numer. Jag ligger så långt efter med Idol-inläggen att jag skäms, ändå kollar jag varenda vecka! Just nu sitter jag på tåget för en skön vilovecka på pensionat pappa. Dvs jag sätter mig frivilligt och åker tåg i 12 timmar för att ta mig till Lund och sedan gör jag om det 7 dagar senare. Ibland undrar man om det saknas något i hjärnan på mig. Samtidigt, jag träffar farsan kanske 3 ggr per år. Det gör ju att man saknar han lite emellanåt och man gör sådana sjuka grejer som åker tåg i 12 timmar.    

Så nu surfar jag för farmor och farars fikakassa som de gav mig, yey. Lyxsurfing kallas det nog. Så nu sitter jag och nördar på MSN och lite vafstans på nätet. Inser att jag inte har en jävla aning om var jag är. Trodde tåget skulle stanna i Sundsvall, men sphär ser inte sundsvalls Central ut. Antagligen är jag i Ljusdal. Jaja saksamma egentligen. Till Stockholm kommer jag oavsett..

Nej nu har jag inget mer att babbla om..

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0