Födelsedagskalas

Jag har egentligen betydligt viktigare saker jag borde göra istället för att sitta här och nörda. Men jag har inget liv, och de viktiga sakerna bara bevisar det, så jag orkar inte gör det.

Kom precis hem från lillasyster och hennes pojkvän. Andreas passade på att fylla 25 idag. Blev tårta och grejer, så nu är jag speedad på för mycket socker. Dumt, men men så blir det ibland. Trevligt sällskap var det iaf, även om vi hela tiden småtjafsar. Gud vad fin lägenheten blivit iaf. Andreas har slitit som ett djur antar jag med tapetseringen men det lönade sig verkligen. Så snyggt! De har till och med några blommor. Men får systeryster ansvaret för dessa är de snart stendöda. Hon och jag ärvde verkligen inte farmors gröna fingrar. 




Ärligt, visst det är jättefint med blommor i alla fönster, bla bla bla, men vafan vem orkar och komer ihåg att vattna dem 2 gånger i veckan? Jag fattar inte det. Fast det finns ju mycket jag inte fattar. 

Egentligen borde jag skriva klart inllägget om Idol också, men eftersom min familj är lite rubbad var vi tvugna att åka mitt i, och hos syster med allt folk gick det ju inte att höra ett skit. Måste glo igenom det jag missade på nätet och det får bli en annan kväll. 

I övrigt intet nytt. Inte som jag tänker delge er iaf =P.   

Ciao//ME 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0