Heja heja

Jaha så var det lördag. Började dagen med en dusch. Fan vad skönt det var. Behövdes då jag inte har några laner. Då är jag redo för vad som må komma. '

 Mötte upp Madde framme på byn, köpte ett träningskort och var sedan och fikade. JA ni läste rätt, jag köpte faktiskt ett träningskort, nu ska jag bara använda det också. Men det ska nog gå bra.
Jag var ju tvungen att äta något eftersom det enda som fanns hemma var två mögliga mackor. Inte direkt vad jag var sugen på. Det fick bli en baguette med skagenröra och skinka och Coca Cola, inte världens mest hälsosamma men vafan vem bryr sig! Vi flängde runt en stund innan vi hamnade hemma hos henne. Har precis kommit hem, hon skulle iväg och jobba.

Tänkte röja upp lite innan Catta kommer. Det ser fördjävligt ut här hemma. Och det är inte direkt så man har tid att städa under veckorna. Men det lär gå rätt snabbt.

Syrran sitter i ett annat rum och sjunger för full hals. Hon är rätt duktig men skulle behöva jobba lite på tekniken. Kanske skulle anmäla henne till Idol nästa år. Herregud hon skulle mörda mig! Jag får fundera på det..

Nej dags att sätta fart så jag blir klar någon gång!

Ciao // ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0