Idol 080916

Ja mycket kan man säga om uttagningarna till Idol 2008, men inte att de är tråkiga! Och mycket har vi Anders Bagge att tacka för. Igår fick han verkligen till det klockrent, inte bara en gång!

Det två bästa citaten är enligt min mening:

Skyddsvästar till juryn, 3 stycken skyddsvästar till juryn


Jag sitter här och ljuger


Tjejerna kommer att dö till den där

Den senare kommentaren måste jag ju hålla med honom om. Killen var ursöt! Och bra röst hade han också! Suget i blicken gjorde ju sitt till. Det var en bra audition!

I denna säsong har jag verkligen fått pröva mina fördomar. Vissa kommer in och ser så fruktansvärt malplacerade ut. Som killen med den blonda pottfrillan, som elakt nog fick mig att tänka på Jim Careys clockrena kommentar Å herregud en jättetops!. Att killen dessutom var helt klädd i vitt hjälpte honom inte! Men vilken röst han hade! Jeeesus!

Dessutom, vart kommer alla dessa horribla frisyrer ifrån? Har frisörerna gått i strejk och ett gäng dagisbarn tagit över? Jag bara undrar. Igår var det verkligen en kvalkad av skräckinjagande hårtrender! Men konstigt nog sjöng de flesta klippta som fån bra? Sitter rösten i håret? Ju fulare frisyr dessto bättre röst? Jag fattar ingenting!

Sedan hade vi ju de där två ganstersarna då. Ingen Idolblogg vore komplett utan att nämna dessa två loosers. För det var precis vad de var. Två extremt mesiga och osäkra killar från nån förort som tror de fattat grejen. Herregud DET VAR PINSAMT! Och onekligen de sämsta försök till rap jag hört på mycket länge! Jag ska inte trasha dem för mycket, det var de för usla för. men kunder helt enkelt inte hålla mig helt. 

Ja sedan var det ju den vanliga kvalkaden av, ja inte fan kan man kalla det sång, strypning av katt och guldkorn! Ska bli väldigt intressant och se vart det här leder! Åh vad jag längtar till veckofinalerna!

Ciao// ME 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0