Idol 080917

OH MY GOD! Behöver jag säga mer? Fler strypta katter i kvalkad.

Bäst var nog faktiskt Olga. Var hon hittat sina kläder är jag inte säker på om jag vill veta. Inte heller hur hon tänkte när hon blandade gult, lila och småblommigt. Det hade dessutom världens sämsta passform. Jisses amalia. Behöver jag säga något om sången? Nej, jag har nog aldrig tidigare hört någon sjunga så fel text någonsin tidigare. Hjälp!

Sedan har vi ju operaballaden. Då ville jag dö mer än en gång. Det är nog bland det värsta jag hört. Stackars sate, när ska han fatta att han är helt kass? Vissa ska inte skriva egna låtar!

Henning, jag håller med juryn, din mustasch är inte bra! Inte bra alls! Ge upp! Raka dig för tusan! du är säkert fin under det där herket. Bra röst har du iaf.

Sen förstod jag inte riktigt juryns val med Jidhes kidnappade adepter. Tjejen visst, det lät inte bra. Men Kafit före killen med sverigegitarren? Njae det höll jag inte riktigt med om. Jag tyckte han hmm hur ska jag beskriva det, andades för myket i sin sång. Men att killen med sverigegitarren hade dåligt scenspråk visst, men rösten var enligt mig bättre. Men men inte jag som är jury.
Isak med sin egen låt var däremot ett HALLELULIA moment. Samt hans röst.. Jeesus det var bra, lyssnar på den igen nu och den är väldigt speciell. Men jag gillar det.

Sedan kunde man ju inte annat än imponeras av Petri, den medelålders finnen som tog oss med storm. Bra låtval, suverän röst! Där blev jag överraskad!

Ja det var väl det bästa och det värsta från ikväll.

Bagge var inte lika rolig som han brukar, men alla är inte på topp jämt..

Nej dags att hoppa in i duschen..

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0