Mina nya skor

Köpte nya skor häromdagen. Jag blev helt kär! Sen att de bara kostade 200 kr på Din Sko gjorde ju inget det heller. Så nu ska jag försöka orka gå i högklackat igen. Var rätt länge sen sist. Men jag börjar med en låg klack den här gången så jag slipper smärtan lite iaf. Plus att jag köpte gelekuddar!
 

Nu får vi bara hoppas att det funkar. Försökte gå in dem lite hemma idag. Parkettgolv och de skorna är en kombo jag INTE rekomenderar!

Jag skulle kunna köpa hur mycket skor som helst, och handväskor. Det är verkligen mitt stora beroende. JAg har en rätt schysst väsksamling nu, men den kommer det bilder på senare. Orkar inte fota nu.. De ligger mest i en enda stor röra.

Kan inte någon fixa mig en schysst lägenhet i Östersund så jag kan få inreda  och fixa som jag vill. Och greja med alla skor och väskor?? Ni har till jul på er!


Jaha så blev man bjuden på sexparty den 25 oktober också. Ska bli skoj! Sådana är alltid lika roliga om gästerna är roliga. Jag gillar inte prydosar! Hoppas det blir kul också! Var ett tag sen jag var på ett nu! 

Ciao // ME 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0