Mindre uppdatering

Jag tror vi tog och dog en stund. CHu har jobbat way to much och jag, ja jag både pluggade och jobbade samtidigt. Nu har min praktik dessutom dragit igång med full fart. Det är roligt men så påfrestande! Jag måste dessutom kliva upp klockan 5 varje morgon för att åka tåg 10 mil. Kommer hem mllan 16 och 18 på kvällarna i ett tillstånd som inte går att beskriva i ord. Men vi sk väl försöka få någon fart på det här igen.

Nu har ju dessutom nya säsongen av Idol dragt igång. Ska bli himla roligt att få dokumentera det igen. Tror det blir 3 året jag bloggar om det, även om första omgången nu inte fins kvar att läsa längre. 

Vad har mer hänt då?! Ja jag klarade sommarkursera, ser ut sm det blev ett B och ett C. Skoj skoj. 

Hmm ja det är väl de senaste händelsera  korthet. 

Men visst ja, herregud jag tror hela byn helt plötsliigt ska skaffa barn. Säkert enn gång i vecka den senaste tiden får man höra om någon. Det är sjukt! Me byn behöver folk så man ska väl ite klaga. 

Ja det var allt för nu! 

Ciao//ME 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0