Popcorn var det här!

Så var ännu en dag avklarad. Kom precis hem. Inte har det hänt mycket idag förutom det på praktiken då. Vilket var rätt händelselöst det med. Vi praktikanter har haft lite neggsessioner de senaste dagarna. Vi är lite griniga den här veckan. Men det blir nog bra.

Imorgon bestämde vi oss för att gå på bio. Blir Patrick 1,5. Jag har inte särskilt höga förhoppningar på den filmen, men tänket förlja med just för sällskapet.



Måste ta och planera in nåt för helgen också. Kanske jag och Erik ska ta den där middagen? Jag känner för att äta god mat, dricka alldeles för mycket vin och snacka en hel massa skit. Annars får det väl bli något annat. 

Fan vad trött jag måste vara. Jag orkar inte byta kanal, det är ett tecken, att jag dessutom skrattar åt Svampbob Fyrkant får mig att seriöst fundera på att skjuta mig i huvudet.. Han har dessutom lyckats gjöra mig sjukt sugen på popcorn, speciellt med habanerokryddning. mmm mums..

Jag tror jag borde vila en stund..

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0